5 november 2011

Tiinas garn - fortsatt hamstring


Hämtade idag ut garner från Tiinas garn som jag hade beställt 2 november. Kom igår, supersnabb leverans som vanligt, men då var jag bortrest. Tre nya färgställningar av mitt favvogarn Novitas Puro: Skymning (det rosa), gryning (det blågröna ) och odon (fyra nystan lila, grönt mm) samt en äldre färgställning: bark. Jag använder Puro som alterantiv till vissa Noro-garner, även om många använder det att filta av. Dessutom lite ur fyndlådan: Bambu och Jambo.
Så här säger Tiina på Facebook: "om du - av våran befintliga kund - får någon att bli en ny kund som beställer från oss - får den nya kunden - 10 % rabatt av sin hela ordervärde och du, som redan är kund, gratis porto på din egen nästa beställning. Gäller v. 44 och 45, nya kunden anger på anteckning vem har värvat. Varmt välkommen !" Kolla innan fyndgarnerna tar slut och hälsa från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar