10 oktober 2014

FIBERTIGER: Ställa ut och ställa om - Ulla M Holm på Kyrkbyns bibliotek

Bild- och textilkonstnären Henriette Ousbäck har med ett inlägg på sin textil- och konstblogg Fibertiger givit garnleks 10 år i bloggosfären den finaste Boksluts-present en kan tänka sig.
Henriette Ousbäcks konst kan du se och läsa om här

Fibertigerinlägget handlar om min utställning med textila experiment på Kyrkbyns lilla mysiga bibliotek på Hisingen i Göteborg. Den pågår till den 29 oktober 2014 under bibliotekets öppettider:

Måndagar och torsdagar kl 11-19. Tisdagar och onsdagar kl 11-16

Välkommen IRL! Ibland finns jag där och talar i förväg om det på min nya virala sida: Ad tendere. Välkommen även dit! Om du klickar på "Gilla" på den sidan får du uppdateringar av mina nya textila experiment, funderingar och inspiratörer.











Hejdå kära garnlek som jag skött lite si så där ibland! Du får finnas kvar i Cybermolnet och jag ska försöka städa i dig med vad gäller brutna länkar och försvunna bilder. Ulla M Holm



3 kommentarer:

  1. Häftiga bilder med häftiga färger! Jag ska absolut kolla din facebooksida!

    SvaraRadera
  2. Jag blir lycklig och tårögd när jag läser ditt varma inlägg. Ska försöka ta mig till biblioteket o se dina skapelser. Har tidigare fascinerats av din kreativitet som du delat med dig. Tack!! Nu måste jag leta upp dig på facebook :)

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera